Asphalt 8: Airborne v1.7.0e
بازی آسفالت 8 : ایربورن آخرین نسخه ارائه شده برای اندروید
نصب صد در صد آفلاین به همراه فایل دیتا و تریلر و آموزش نصب بصورت تست شده و هماهنگ با تبلت و گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر
در دسته برترین بازی های اندروید

بازی اتومبیل رانی آسفالت 8 که نسخه قدیمی تر آن با عنوان Asphalt 8: Airborne 1.0.0 در سایت یک موبایل نزدیک به 100 هزار دانلود داشته است. و در گوگل پلی این بازی تا 100 میلیون نصب داشته است, گرافیک بالا و تعداد مراحل متعدد و فیزیک واقعی به همراه افکت های صدای فوق العاده و آخرین اتومبیل های گرانقیمت آن را تبدیل به یکی از خارق العاده ترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.البته شبیه سازی تصادفات در لحظه برخود اتومبیل ها با یکدیگر نیز از دلایل محبوبیت این بازی شده است و البته پرش به هوا زمانی که از مکان های شیب داری قصد دارید با سرعت عبور کنید.

در نسخه جدید 47 ماشین فوق العاده وجود دارند که 80 درصد آنها جدید هستند, و شبیه سازی آنها صد در صد تایید شده شرکت های سازنده آن است, اتومبیل هایی مانند: لامبورگینی Veneno و هیولای جاده بوگاتی ویرون و نهایت سرعت در فراری FXX و Pagani و zonda R که می توانید از هر کدام این خودرو ها لذت ببرید.

9 مسابقه در مکان هایی مانند ونیز ایتالیا, ایسلند, صحرای نوادا و دیگر شهر ها و کشور های دنیا! به همراه آهنگ های جدید و با تعداد کلید میانبر پنهان که جذابیت بازی را دو چندان می کند.

دارای حالت چند نفره و بازی بصورت 8 نفر همزمان و به اشتراک گذاری رکورد های شما واگر شما نیز اهل بازی های مسابقه ای با کیفیت هستید این بازی را هرگز از دست ندهید برای دانلود فایل اصلی + نسخه بی نهایت و تریلر و تصویری های بازی با ادامه مطلب همراه باشید.

امتیاز 4.4 از 5 یکی از برترین بازی های اندروید تا 50 میلیون نصب به همراه دیتا و تریلر - قرار گرفتن آخرین نسخه
Asphalt 8: Airborne بازی اندروید آسفالت آخرین نسخه + دیتا + تریلر + با گرافیک خارق العاده